1.12.2012

ההאקר p0sixninja טוען כי מצא פריצת בוטרום (BootRom) לכל מכשירי ה- iDevice


שמועה | ההאקר p0sixninja שם מלא: Joshua Hill טוען כי מצא פריצת בוטרום (BootRom) לכל מכשירי ה- iDevice

ההאקר p0sixninja הידוע גם בשמו המלא Joshua Hill, טוען כי מצא פריצת בוטרום (BootRom) למכשירי האייפון 5, האייפד מיני, אייפד 4, אייפוד טאצ' 5, אייפד 3, אייפון 4S והאייפד 2. למכשירי ה- A4 ומטה כבר קיימת פריצת בוטרום, אז כמובן שזה תקף גם להם.




מי מכם שעדיין לא קולט ומעכל את החדשות המרעישות הללו במידה ואכן יתבררו כנכונות, להלן הסבר קצר מהי פריצת בוטרום ומה המשמעות שלה בעולם פריצת הג'יילבריק של מכשירי ה- iDevice של היום:
פריצת בוטרום הינה פריצה המתבססת על חור אבטחה במעבד עצמו. אפל לא יכולה לתקן את הפריצה הזו לעולם עם עדכון תוכנה, אלא רק באמצעות עדכון חומרתי, מה שאומר למעשה החלפת המעבד הקיים למעבד חדש, בו היא תוכל לסגור את חור האבטחה.
כראייה לכך, ודאי שמעתם אינספור פעמים את המושג: אייפון 3GS בוטרום חדש\ישן, הכוונה לבוטרום חדש היא למעבד החדש שהוחלף בשלב כלשהו היות ובמעבד הישן נמצאה פריצה מלאה, מה שמאפשר למעשה לפרוץ את המכשיר בעל המעבד הישן בפריצה לא קשורה (פריצה מלאה) לכל החיים ובכל גרסה שתצא, החלום הרטוב של כל סידיונר…
שוב, אם השמועה הזו נכונה, מעתה, לכל מכשירי ה- iOS של אפל נכון לעכשיו תהיה פריצה קשורה לכל החיים, מה שיקל על קבוצות הפריצה העוסקות במלאכה בשחרור של פריצות מלאות, כי כל שעליהם יהיה לעשות הוא לדאוג להשלים את החסר, פריצה ברמת ה- Userland כמובן.
אין לנו עדיין כל כך הרבה פרטים בנושא ואנחנו עדיין לא יודעים אם הפריצה תהיה פריצה קשורה או לא, אבל אנו מבטיחים לעדכן אתכם ברגע שנדע פרטים נוספים על כך.
לעת עתה, צפו בציוצים של ההאקר p0sixninja
מענין ביותר מה יהיה עם הפריצה הסופית נמשיך לעדכן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר