1.12.2012

מדריך | כיצד לבדוק אם האייפון שלכם פתוח לכל הרשתות



לאחרונה נתקלתי בהמון מקרים בהם חברים וקרובים שלי חשקו לשדרג מאייפון 3GS לאייפון 4 ותאמינו או לא, כמה מהם אפילו מעוניינים להביא אייפון 5 מחו"ל כדי לשדרג את האייפון 4S "הישן" שלהם.
ובכן, הכל טוב ויפה, אך התמונה לא תמיד ורודה כל כך והתהליך אינו מסתכם תמיד בהחלפת המכשיר והסים בלבד. לכן מצאתי לנכון לפרסם את המדריך הבא, אשר באמצעותו נוכל לבדוק אם האייפון שלנו נעול לרשת ספציפית אחת או פתוח לכל הרשתות (סימפרי יצרן).
רק כדי לסבר לכם את האוזן: מה זאת אומרת אייפון נעול? ובכן, אייפון נעול הוא אייפון שאינו יכול לבצע שיחות בטלפון, לגלוש ברשת הסלולרית או לבצע כל פעולה אחרת הנוגע לספקית הסלולר שאינה נחשבת לספקית המקורית שממנה הוא נרכש.


הדוגמה הכי טובה שיכולה להיות היא כזאת: נסעתם לארה"ב, רכשתם לעצמכם אייפון 4S מרשת ספרינט האמריקנית שפועלת בטכנלוגיית ה- CDMA, וכשחזרתם לארץ ישראל גיליתם להפתעתכם הרבה שהחלפת הסים שלהם בסים של חברת אורנג' למשל אינה מאפשרת לכם לבצע שיחות טלפון. אם כך, מה זה אומר? זה אומר שהמכשיר שלכם נעול לספרינט. בכדי לפתור את הבעיה הזו ישנן מגוון דרכים אשר פרסמנו בעבר באתר, ואין בכוונתי כעת להסביר את כולן מכיוון שלא לשם כך נועד המדריך.
אך אם אי פעם חשבתם להחליף את מכשירכם או לשדרגו מחו"ל, כדאי שתבדקו אם המכשיר נעול או פתוח מבעוד מועד. אם כך, איך בדיוק עושים זאת? ובכן, התהליך פשוט מאוד ולוקח כדקה אחת בלבד!
שלב 1
בדקו את מספר ה- IMEI הייחודי של מכשירכם ע"י כניסה להגדרות>כללי>אודות.
שלב 2
היכנסו לאתר הבא: IMEI.info והזינו את כתובת ה- IMEI של מכשירכם. לאחר מכן לחצו על Check.
שלב 3
האתר יטען מידע ואתם תידרשו ללחוץ על "Free simlock status check" המוצב בפינה הימנית למטה.
שלב 4
האתר יבדוק אם המכשיר שלכם נעול לרשת ספציפית אחת בלבד או שמא הוא פתוח לכל רשת סלולרית נתמכת בעולם (סימפרי יצרן). בנוסף, הוא גם יציין עבורכם אם אחריות היצרן של המכשיר עדיין בתוקף.
בדיוק כפי שאמרתי לכם קודם לכן, התהליך מהיר מאוד ולוקח כמה שניות בלבד! זאת בהנחה שמספר ה- IMEI הייחודי של מכשירכם אכן נגיש לבדיקה. במידה ולא, תוכלו לעשות זאת באמצעות TinyUmbrella.
כעת תוכלו לדעת בוודאות אם המכשיר שלכם נעול או לא, ואם הוא כן, ובכן, זה כבר נושא אחר לגמרי. כפי שציינתי קודם לכן, יש המון דרכים לפתוח את המכשיר שלכם: Ultrasn0wUltra SIM וכו'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר