1.12.2012

כיצד למחוק גיבויים ישנים ודרכים נוספות לפנות מקום ב- iCloud




iCloud הוא שירות אוטומטי לגיבוי כל המידע שלכם באייפון, באייפוד טאץ ובאייפד. לכן אם אי פעם תאבדו, תחליפו, תעדכנו או פשוט תבצעו ריסטור למכשירכם, תמיד תוכלו להחזיר את נתוני המכשיר בדיוק למצבם הקודם.
למרבה הצער, הגיבוי בשירות ה- iCloud מציע לנו רק 5 ג'יגה לגיבוי בחינם ללא תמורה כספית כלשהי, אשר מתמלאים די מהר, מה שלמעשה מונע מאיתנו לבצע גיבויים עתידיים, ומכריח אותנו לרכוש מקום נוסף.
כמובן שתמיד אפשר לעבור ולמחוק מיילים המכילים קבצים גדולים או לסירוגין לחסוך בכמות המסמכים ובגודלם כשאתם שומרים בענן, אך מצד שני אתם גם יכולים לשנות מה בדיוק יגובה ולהסיר מהגיבוי דברים שאינם דחופים או חשובים לכם. כמו כן, אתם יכולים למחוק ידנית גיבויים ישנים שאתם כבר לא צריכים, ובצורה זו למעשה לפנות שטח לגיבויים חדשים.
אז איך בדיוק נמחק גיבויים ישנים מחשבון ה- iCloud? פשוט מאוד!


גיבויים ישנים, במיוחד אם הם שייכים למכשירים שאיבדתם, נמסרו, נמכרו, שודרגו או שאתם כבר לא צריכים מכל סיבה אחרת, מבזבזים שטח עצום מחשבון ה- iCloud שלכם שגם ככה הוא לא כזה גדול. כמו כן, גיבויים שנמצאים אצלכם כבר כמה חודשים קרוב לוודאי שלא כדאי לכם להחזיק בהם יותר מכיוון שגם האייפון, האייפוד והאייפד מחוברים לחשבון אחד שנותן לכם רק 5 ג'יגה של גיבוי, ניקוי מה שאתם כבר לא צריכים יכול לפנות לכם לא מעט מקום.
שלב 1
1.1  היכנסו "להגדרות"
1.2 לחצו על "iCloud" 
שלב 2
2.1 לחצו על "אחסון וגיבוי".
2.2  לחצו על "נהל/י שטח אחסון"
2.3 בדקו את הגיבויים הנוכחים ששמורים אצלכם ב- iCloud (כאן תוכלו לראות את כל הגיבויים שלכם).
2.4 לחצו על הגיבוי שאותו אתם רוצים למחוק.
2.5 לחצו על "מחק את הגיבוי"
זהו, הגיבוי הישן נמחק ועכשיו אתם יכולים לראות ששטח הגיבוי הפנוי ב- iCloud שלכם גדל.
כיצד ננהל באופן ידני מה יקבל גיבוי ב- iCloud ומה לא?
לאחר מחיקת כל הגיבויים הישנים שאתם לא צריכים יותר, הדבר הבא הוא לבדוק מה מגובה כרגע, מה אתם מעוניינים לגבות ומה לא. גיבוי התמונות יכול להיות רעיון מעולה, אך הוא יגבה נפח אחסון גדול מחשבון ה- iCloud שלכם אשר כדאי להקצות לדברים אחרים, במיוחד לאור העובדה שזרם התמונות מגבה לכם את כל התמונות וזאת מבלי לקחת לכם מנפח האחסון ב- iCloud. מאוד פשוט לראות ולהגדיר את מה נגבה ואת מה לא, צריך רק לדעת איפה לחפש.
1. היכנסו "להגדרות"
2. לחצו על "iCloud"
3. לחצו על "אחסון וגיבוי"
3. לחצו על "נהל/י שטח אחסון"
4. אם ברשותכם כמה מכשירים, בחרו במכשיר הרצוי.
5. שם אתם תראו אלו אפליקציות יגובו ל- iCloud. לא כל האפליקציות יופיעו לכם, בכדי לראות את כולם לחצו על "אפשר את כל היישומים".
6. כדי לבחור אפליקציה שאתם לא רוצים לגבות, פשוט לחצו על הכפתור שלה ובחרו ב"כבה ומחק".
גודל סרט הצילום שלי כפי שאתם רואים הוא 621 מגה-בייט וזה לאחר שהורדתי את מרבית התמונות למחשב ומחקתי אותם מהמכשיר, אם תפעילו אותו הוא קרוב לוודאי יתפוס לכם לא מעט מקום.  אם אתם משתמשים בזרם התמונות רק תזכרו שהוא אומנם שומר לכם על התמונות בבטחה, אך אינו מגבה לכם את קטעי הוידאו ולאלו תצטרכו לדאוג בעצמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר