28.11.2010

האלבום החדש של מטבוחה פרוג'קט+הורדה אחד הרכבי טראנס הגדולים והמיוחדים בארץ מדהימים !!!!


האלבום החדש של מטבוחה פרוג'קט+הורדה
מטבוחה פרוג'קט חוזרים עם אלבום נוסף שכולו מסע מסביב לעולם המשלב בין טראנס רך לכלים אתניים ואקוסטים


בעשור הנוכחי, אם מגמת האופנות המתחלפות תימשך, יצוצו יותר ויותר הרכבי טראנס המשלבים כלים חיים. כבר עכשיו ניתן לראות ניצנים במסיבות שונות כמו ההרכבים Sabaya ו- U.R.I.N.I.M.U . מן הסתם אפשר להכניס לקדירה את אינפקטד מאשרום, אך זאת כבר ליגה אחרת. ההרכב הבולט בתקופה האחרונה הוא מטבוחה פרוג'קט.





את ההרכב הקימו שלומי אברץ (אחיה של אם.סי קרולינה) ואודי בן כנען מלהקת שבע, לאחר שהכירו בסיני. האלבום הראשון שלהם שוחרר בלייבל פונוקול והצליח לא רע. האלבום החדש, " "Original Style ממשיך את אותו קו של מוזיקת עולם עם כלים אתניים ואקוסטיים בשילוב טראנס, אולם הפעם הטראנס התרכך מעט. שינוי זה הוא אחת הסיבות לסלילת הדרך לרדיו. בכל מקרה את המוזיקה שלהם הם מגדירים כסלט של סגנונות. עם הסלט הזה בקלות אפשר לטוס רחוק מבלי לקום מהכורסא.

אחראים נוספים לפריצת הדרך לרדיו הם הלהיט " "Becoming Insane , של אינפקטד שכיום אין חתונה בלעדיו, והשירים של הבלקן ביט בוקס. בלעדיהם סינגל השדרים של Gitana" ", היה פשוט מעלה אבק באולפנים, או מנוגן בתוכניות נישה. ההרכבים הללו פתחו את האוזן הישראלית למשהו שונה. Gitana" " הוא טראק בסטייל לטיני המשלב בין חצוצרות באווירה מקסיקנית, מקצב פלמנקו, וגיטרות ספרדיות כשמעל לכל בולט קולו של שוקי שווייקי שנשמע גם הוא בגוון ספרדי אוטנטי. רוברט רודריגז עוד עלול לקחת את הטראק לאחד מסרטיו.

ב-" "Kuuritza הם נודדים לאזור הבלקן עם מלודיות שמחות אופייניות לאזור. אם הם היו מנוגנות בקלרינט במקום בחצוצרה וכינור, הן היו בקלות יכולות להיחשב גם כמנגינות חסידיות. אכן סלט. "Fire Dance" הוא קטע פולק אירי המשלב שירה במבטא ג'מייקני וכלי הקשה שבטיים. מזכיר את הקו המוזיקלי של אחינועם ניני לרגעים.

"Electronic Music" עולה בקלישאות עד גדותיו על המוזיקה האלקטרונית. המבטא של אברץ, הכולל ר' ישראלית מתגלגלת, נשמע לא טוב. טקסט פחות רדוד וקול אחר היו יכולים לעזור כאן הרבה. באשר למוזיקה: גיטרות חשמליות, קצב ברייק ביט, בייס ליין שמנמן עם נוכחות ודגש חזק יותר על הטראנס מאשר ברצועות הקודמות, הופכים אותו לקטע הכי פסיכדלי באלבום.

טראק הנושא מתחיל כקטע רגאיי עם בריזה יוונית עד להתמזגותו לתוך תערובת של ג'אז, טראנס ורוק. גם ב- "Can't U See" השירה היא לא החלק החזק. הסקסופון והגיטרה הפאנקים דווקא כן. "Round & Around" הוא פינג פונג בין אפגניסטן לאפריקה ושוב כתיבה עמוסה בקלישאות. חבל.

"Bazouka" , כפי שמו מרמז, נודד דרך בוזוקי ליוון. מזכיר את Microgram 1200. "A New Place" מקפץ בין הודו לאפריקה עם דיסטורשנים ברקע. ו- "Green Garden" נוחת באירלנד. כאן סוף סוף יש קצת השקעה במילים וגם לחן יפהפה- רוב הסיכויים שזהו הלהיט הבא שתשמעו ברדיו.

Original Style" " עשוי להיות אלבום אבן דרך שיגייס אליו אנשים שטראנס היא המוזיקה האחרונה שמעניינת אותם. מבחינת אלבום מסע מסביב לעולם ב-80 דקות, מטבוחה פרוג'קט עונים על כל הדרישות. כל מה שהם צריכים זה לשפר את רמת הטקטסים ואולי אף לקחת סולן או סולנית מצליחים כפי שהם עשו עם קרולינה באלבום הקודם. זה יועיל להם מאוד.
תאריך הוצאה: 09.28.2010
ביקורת: נתן ליכטר



לעסק

http://musicoogle.com/uploads/posts/2010-09/1285824071_170d548e38df0.jpeg



Artist: Madboojah Project
Title: Original Style
Style: Electronic
Date: 2010
Tracks: 10
Quality: Mp3 | VBR 190kbps
Size: 101 mb
Tracklist:
01. Madboojah Project - gitana (05:42)
02. Madboojah Project - kuuritza (06:15)
03. Madboojah Project - fire dance (05:43)
04. Madboojah Project - electronic music (07:04)
05. Madboojah Project - original style (08:27)
06. Madboojah Project - can%27t u see (05:31)
07. Madboojah Project - round and round (07:17)
08. Madboojah Project - bazouka (08:31)
09. Madboojah Project - a new place (08:00)
10. Madboojah Project - the garden (03:37)


Download Links:
http://www.filesonic.com/file/22163261

http://www.fileserve.com/file/2M2YwcE

http://depositfiles.com/en/files/tuetbw0sy


תהנוו שבוע טוב : )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר