18.11.2010

גאדג'טים לסטודנטים עצלים - להקל על החיים



גאדג'טים לסטודנטים עצלים - להקל על החיים

גאדג'טים לסטודנטים עצלים - להקל על החיים

תדאגו שיהיה לכם את את אחד הגאדג'טים הבאים ואתם יכולים להמשיך לישון עד לסוף הסמסטר...



דמיינו את הסיטואציה הבאה... חורף, גשם, קר, רטוב... כל מה שמתחשק זה להישאר בבית מתחת לפוך. אבל לכם יש שיעור חשוב בסטטיסטיקה ניהולית, מה תעשו? תדאגו מבעוד מועד שלחנון של הכיתה יהיה את אחד הגאדג'טים הבאים ואתם יכולים להמשיך לישון עד לסוף הסמסטר!





יורוקום החלה לשווק לוח Pana Board אינטראקטיבי, המשלב מרכיבי חומרה ותוכנה. מדובר בלוח מחיק נייד שעליו ניתן להקרין מצגות ולרשום כל מיני תרשימים וטקסטים באמצעות טוש סימון אלקטרוני מחיק המשמש כעכבר. בנוסף, באמצעות טוש הסימון ניתן לגרור, למחוק, להדגיש, להפעיל תוכנות ויישומים וכל זאת כאמור בצורה אלחוטית באמצעות טכנולוגיית ה- Blue Tooth.

בסיום הפרזנטציה ניתן בלחיצת כפתור לקבל הדפסת HARD COPY של התרשים שהוצג על הלוח בגודל A4 ולחלק למשתתפים בדיון. אפליקציה נוספת הקיימת ב- Pana Board מאפשרת לשלוח את התרשים שהוצג על גבי הלוח במייל לכל המשתתפים בדיון או לצפות בו כקובץ וידאו במחשב.מחירו של לוח ה- Pana Board הוא: 13,999 ₪.

בימים אלה החל בישראל שיווקו של ה-SmartPen, מערכת מושלמת לסטודנטים ולמנהלים. ה-SmartPen, נראה במבט ראשון כעט לכל דבר עם עיצוב ארגונומי מצופה באלומיניום אך מבט מקרוב מגלה כי העט לא דומה לשום דבר שהכרנו עד היום, העט מצויד במגוון רחב של יכולות דיגיטליות המאפשרות לעשות בו שימוש כרשמקול, כסורק של רישומים, כמתרגם למגוון שפות, כמחשבון, ככלי להצגת סרטונים וככלי אחסון של מידע (USB), וכל זה בצורה אינטואיטיבית ואלגנטית תוך סנכרון מלא עם המחשב האישי.

מחירה של הערכה המושלמת לסטודנט הינה 999 ₪.
הערכה כוללת: עט חכם אוזניות מיוחדות, חוברת ספירלה בת 200 עמודים, עריסת הטענה בחיבורUSB , נרתיק בד, 3 רפילים בצבע שחור ודף מדבקות אינטראקטיבי. ניתן להשיג דרך האתר: www.smartpen.co.il או ברשת חנויות באג.

Panasonic השיקה בישראל סדרת מסכי PDP עם שקעים מעולם התוכן של המחשוב: שקע לכרטיס זיכרון (SD Card) , שקע לכניסת USB המאפשרים הקלטה והצגה של קבצי MPEG 4 & JPEG& AVICHD ושקע כרטיס מחשב (PC Card), המאפשר תקשורת אלחוטית בין הטלוויזיה למחשב. בדרך זאת ניתן להזמין קבוצת לימוד לסלון הבית לשבת מול המסך, להכניס כרטיס זיכרון עם הפרזנטציה לתוך המסך 50 אינץ וללמוד במשותף ובנינוחות מהכורסא בסלון המרווח ולא בחדר המחשב הקטן על גבי מסך 19 אינץ. מחירה לצרכן של דגם 50PS10 החל מ- 9,900 ₪. (המחיר כולל מע"מ).

עתה כל שנותר הוא לרכוש את אחד מהמוצרים, לשבת בבית בזמנך הפנוי, להדביק את הפער מיתר בני הכיתה שנכחו בשיעור ולהגיע ישירות למבחן הסופי. בהצלחה!


גאדג'טים לסטודנטים עצלים - להקל על החייםגאדג'טים לסטודנטים עצלים - להקל על החיים
גאדג'טים לסטודנטים עצלים - להקל על החייםגאדג'טים לסטודנטים עצלים - להקל על החיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר