22.3.2011

מתמכרים לאייפד: מערכת עריכת הסרטים והאפליקציה שתהפנט אתכם !!!!


מתמכרים לאייפד: מערכת עריכת הסרטים והאפליקציה שתהפנט אתכם !!!!


בגזרת האייפון השבועית: המשחקים הכובשים בחנות ומשהו בשביל פורים - לא לאניני טעם
המדור השבועי של TheMarker ו-Positive Mobile שסוקר אפליקציות חדשות בעברית בחנות היישומים הישראלית, תזוזות גדולות, כניסות חדשות למצעד ועוד. הנתונים נכונים לבוקר ה-17 במארס, 2011.
והשבוע ברוח החג, אפליקציות משעשעות שיעשו לכם את סוף השבוע מחויך במיוחד.
אנחנו פותחים את הרשימה עם בוץ, רעש מנועים והרבה כוחות סוס באפליקציה Uber Racer 3D. אין יותר מדי מה להוסיף על אפליקציות של מרוצי מכוניות. מנוע ה-3D עושה חסד עם המשחק, כאשר עליכם לנגח את יריבכם כל הדרך אל קו הסיום. המשחק מתאפיין במספר איזורי פעילות, מגוון דגמים ויכולת שדרוג מרשימה לכלים. המשחק עבר לאחרונה שדרוגים במנוע הפיסיקלי שלו ליצירת תחושת שליטה טובה יותר ומהנה יותר.

FishRevoltFree מזכירה באופן חשוד את אנגרי בירדז ברמת הקונספט הרעיוני. פה מדובר בדגים והפעם אתם נאבקים בציפורים מרושעות. גם כאן אתם מקבלים סוג של רוגטקה באמצעותה אתם מעיפים את חבריכם הדגים לשמיים בניסיון להוריד את האויב המר. גם הפעם יש לכם דגים עם יכולות שונות, מה שיכול לסייע לכם להשיג את מירב הנקודות בזמן הקצר ביותר.
אם עד היום חתכנו ירקות, כוכבים ושלל אלמנטים בז'אנר ה-Slice, עכשיו מגיעים משחקי ה-Smash. אותו דבר רק שוברים הכל עם האצבעות. Dish Break מכניס אתכם לחגיגה של שבירת צלחות רועשת במיוחד. שיטות השבירה רבות ומגוונות. אתם יכולים להטיח אותן למעלה, אחת בשנייה או פשוט לחבוט בהן. למשחק יש מערכת הישגים ומנוע פיסיקלי פשוט וטוב שיוצר חווית משחק מהנה לכל אורכו.
את הרשימה ננעל עם Ultimate SoundBox. רק ממבט בלוגו של האפליקציה אפשר להבין שהיא תהיה להיט בחג. מגוון קולות ואפקטים מסוגים שונים שיהפכו את האייפון שלכם למוצר חובה בכל מסיבת חג קרובה.
אייפד מתחבר להוליווד
לאייפדיסטים שבניכם iMovie מכניסה אתכם להוליווד ובגדול. מדובר במערכת עריכת מדיה אדירה שתאפשר לכם לערוך את הסרטים הביתיים שלכם כפי שאף פעם לא חוויתם. ממשק מקצועי ומעורר התפעלות, עיבוד יחסית מהיר של החומרים והכל ארוז בצורה פשוטה ונהירה גם לחסרי הניסיון שבינינו.
כדי להפוך את החג לעוד יותר צבעוני, Graffiti Spray Can 2 תאפשר לכם להשתולל עם פחיות צבע מבלי ללכלך שום דבר. האפליקציה מציעה מגוון של צבעים ומשטחים להוציא עליהם את הכישרון החבוי בכם. האופציה ליצור תוצאות עשירות בצבע ופשוט לזרום יוצרת חווית שימוש כמעט ריאליסטית. הרבה בזכות המנוע שנותן תחושה של שימוש אמיתי בצבעים. את התוצאות תוכלו לשמור, לשתף או סתם לשרבט.

נסיים עם SenseFrame. מדובר באפליקציה ויזואלית שלא עושה דבר חוץ מלהציג אלמנטים גרפיים צבעוניים מרהיבים. האפליקציה היא בעיקר מרשימה ביכולת הגראפית וגם אם היא לא עושה דבר מעבר לזה, סביר להניח שאם תביטו באפליקציה מספיק זמן תהפנטו את עצמכם.



תודה לאופיר אבני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר