4.12.2010


djay - יישום מקצועי שלא נראה קודם, עם ממשק משתמש מדהים, עבור ה- iPad



כאשר ה - iPad הוכרז בתחילת השנה, רבים מחובבי המוסיקה, הבינו כי המכשיר יהיה מושלם עבור תוכנת DJ מקצועית. משטח גדול בטכנולוגית Multi-Touch, מכשיר חדש שפותח על ידי אפל עם תמיכה וגיבוי על ידי ה - App Store . דבר ראשון שאנשי המוסיקה, אמרו שהאייפד נועד עבור יישומי מוסיקה ו - DJ. אפילו יותר מ-iPhone שהיה החלוץ הראשון בתחום יישומי המוסיקה ו - DJ, למרות המסך בגודל 3.5 אינץ '. ה - iPad הוא כלי מושלם עבור, ממשקי פטיפון ומה שנשאר, זה לקחת את הסיכון ולהתחיל לפתח יישום מקצועי בתחום.

מה שקרה הוא היסטוריה: פשוט תסתכלו על " DJ Rana June’s " ב - Youtube ותכנסו לאחר מיכן לקטגוריית המוזיקה ב-App Store ותוכלו לקבל את הרעיון של הצלחה של יישום ערבוב מוסיקה מקצועי עבור ה - iPad. אני רוצה לומר לכם, אני חובב מוסיקה, אבל בזה זה מתחיל ונגמר וכשראיתי את היישום המדהים הזה בחנות, פשוט רציתי, לנסות להפעיל, לנגוע למרות שאין לי את הכישורים והידע, אי אפשר להתעלם מיצירת המופת, שהיא עולה בכמה דרגות מכל היישומים שדומים, שישנם בחנות ויש לא מעט. 







ה - Djay יצא, זה עתה לחנות והוא לוקח אתכם צעד אחד קדימה ברמה המקצועית של היישום, מבחר התכונות המרשימות שיש לו להציע, ממשק משתמש מדהים שכולל בתוכו, אנימציות. היישום בגרסת ה - iPad ( יש גם גרסה ל - Mac ) מגיע ברמת טכנולוגיה מתקדמת יותר מהגרסה המקבילה של ה - Mac, יש לכם גישה מלאה לספריית ה - iPod שמאפשרת לכם להשתמש בשירים וליצור לכם ערבוב והקלטה לקטעים מוסיקליים שאתם רוצים ליצור. תמיכה בריבוי משימות של IOS 4.2 וב - AirPlay ( אתם יכולים לשדר את הערבוב ישירת ל - Apple TV, Airport Express או דרך רמקולים שתומכים ב - AirPlay ). היישום מאפשר לכם לבחור, בשני מסלולים שונים לסנכרן באופן אוטומטי את הפעימות לדקה ( BPM ) ביניהם, תהליך זה מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת מאוד, של ניתוח שירים בזמן אמת וחישוב מיקום הפעימות כל כמה שניות, והרשימה ארוכה.





ה - djay עבור iPad, מאפשר לכם לשחק עם ה -scratch שזה חוויה עם האייפד, בנוסף אתם מקבלים אקולייזר מרשים עבור שליטה והתאמות. תוכלו לבחור בפונקציית ה - AutoMix והפעיל אותה במצב: Shuffle והיישום יבצע לכם את המעברים בין השירים בצורה אוטומטית ותוכלו גם לבחור מתוך מגוון של מעברים, בנוסף יש לכם אפשרות הקלטה לשמירת קבצים באיכות גבוהה ( AIFF ) ולגשת אליהם מאוחר יותר. 

אני חושב שהערך הגדול של ה - djay שזה לא קטע מסובך של חומרה שאתם צריכים להגדיר או להיות מקצועי בתחום, אלא גם משתמשים מזדמנים כמוכם, שאינם יודעים את כל המונחים הנחוצים, כדי להבין את כל התכונות של ה - djay יכולים להשתמש וליהנות מהיישום, זה פשוט כל כך מגניב !!





מחירו של ה - djay , הוא: 19.99$ ותוכלו להוריד את היישום, מכאן .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר