25.1.2011

צמיד אנרגיה -POWER BALANCE




הצמיד שמשגע את העולם! מבוסס על רעיון האופטימיזציה של האנרגיה הטבעית של גוף האדם, בדומה לתפיסות הקיימות בפילוסופיות המזרח הרחוק ובמחקרים מדעיים מכל קצוות העולם.

מדובר בצמיד סיליקון אשר מכיל בתוכו הולוגרמה שעברה טיפול בגלי אנרגיה בתדרים משתנים. כאשר התוצאה היא חומר שפולט יונים שליליים אשר מסוגלים לאזן, לנתב ולתעל את האנרגיה בגוף. בכך לאפשר שיפור מידי בביצועים וביכולות האישיות.

במשך מאות שנים אנשים בעולם וביניהם ממאמינים רבים בפילוסופיות המזרח התאמנו בשיטות שונות כגון: מדיטציה, רייקי , אומנויות לחימה תאי-צ`י , צ`י קונג, ועוד הרבה אחרים. במטרה אחת - למצוא את הדרך למיצוי מקסימל
י של האנרגיה הטבעית של הגוף. POWER BALANCE נוצר על מנת שלכל אדם תהיה דרך קלה וברת השגה להגיע למיצוי הזה.

החיפוש אחר דרך למקסם את זרימת האנרגיה הטבעית של הגוף אינו קונספט חדש, אלא רעיון שכבר מנסים לבצעו במשך מאות שנים.  POWER BALANCE הוא מוצר שעוצב בכדי להגיב ולעבוד עם האנרגיה הטבעית של הגוף בדרך פשוטה, נוחה ומהירה, לכל אדם.
כל מה שצריך לעשות הוא רק לענוד את צמיד האנרגיה והולוגרמת הצמיד כבר תעשה את שאר העבודה.


תכונות עיקריות
• צמיד אנרגיה בעיצוב אופנתי
• 2 טבעות הולוגרמה איכותיות
• משפר את הגמישות, כוח ויציבות
• מתאימה לכל אדם
• משחררת יונים שליליים לאיזון הגוף
• משפר את תפקוד הגוף בפן הגופני והמנטאלי
• הקלה במתח ולחצים








המון אנשים שואלים את השאלה "האם הצמיד יהפוך אותי לחזק יותר?"
התשובה היא לא.
הצמיד לא יכול להפוך אתכם לחזקים יותר ממה שאתם, הוא יכול להביא אתכם לקצה היכולת ולשפר את ההישגים האישיים של כל אדם אשר עונד אותו.
ניתן לראות את הצמיד כמעין מאמן אישי, אשר עוזר במהלך האימון. ולכן כמו שלא ניתן לאמר על מאמן אישי, שהוא הופך אתכם לחזקים יותר במהלך האימון כך לא ניתן לאמר על הצמיד. מה שכן שניהם עוזרים ומיעלים את הדרך בה אנו חושבים, פועלים ומגיבים. ובכך ניתן לראות תוצאות טובות יותר ומשמעותיות יותר.

מחקרים רבים בעולם מראים את השימוש לטובה שנעשה ביונים שליליים
מחקר שנערך בשוויץ בשנת 1971 הצליח להראות כי קבוצה שטופלה ביונים שליליים דיווחה על 3 ימי מחלה בלבד לעומת 64 ימי מחלה לקבוצה שלא קיבלה טיפול ביונים שליליים. (Stark, 1971)
מחקר שנערך באוניברסיטת קולומביה בשנת 1996 הוכח כי רמה גבוהה של יונים שליליים הייתה יעילה כמו תרופות נוגדות דיכאון כגון פרוזק וזולוף וללא תופעות הלוואי (Finley, 1996)
בשנת 1969 מצא חוקר צרפתי כי בעזרת יוניזטור חשמלי הצליחו קבוצת הניסוי של אנשים אשר סבלו מבעיות שינה, לישון טוב יותר.

בחיפוש מהיר באינטרנט ניתן למצוא מאות מחקרים ריפואיים אשר מוכיחים חד משמעית את תועלת השימוש שיש ביונים שליליים. 





להזמנות 
אורי 0528851854
דקל 0523940028


המוצר הוא המוצר המקורי !








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר