2.1.2011

החל מהשנה: MicroUSB יהפוך לסטנדרט לטעינת מכשירים באירופה


אם כבר הרגשתם את זה קורה, מעכשיו זה הופך לרשמי: האיחוד האירופי אומר שלום למטעני הטלפון הלא-סטנדרטים והחל מה-1.1.2011 מכשירים חדשים יגיעו עם מטען בחיבור microUSB. התהליך בפועל החל כבר מעל שנה, כשכתבנו על זה לראשונה עוד ב-2007 ומאז היו לא מעט עיכובים, אך נראה כי ה-MicroUSB יהיה תקע המטען הסטנדרטי לטלפונים ניידים באירופה החל משנה הבאה. כרגע הרשימה כוללת את רוב החברות בשוק: נוקיה, סמסונג, אפל, LG, RIM, סוני אריקסון, מוטורולה, Huwaei, אלקטל, NEC, ויצרנית השבבים קוואלקום, טקסס אינסטרומנטס ואטמל (Atmel), כך שוודאי מכשירכם העתידי, אם לא הנוכחי, יטען מחיבור ה-microUSB.
כמובן שהיתרונות למעבר למטען מסוג אחד הם רבים, כדוגמת הנוחות שלנו שאין עוד צורך להסתובב עם כמה מטענים לכל מכשיר – כעת אחד יספיק. פרט לכך, מעבר לחיבור MicroUSB כסטנדרט יש יתרונות סביבתיים גם כן, כשבכל שנה 4000 טון של מטענים ישנים נזרקים לאחר שהלקוח משתדרג.
הטלפונים הראשונים שיחלו עם הסטנדרט החדש צפויים לצאת בתחילת השנה הבאה, כשכרגע התקנה היא לאירופה בלבד, אך יש לקוות כי גם שאר העולם יאמץ זאת ושהחברות לא יאלצו לפתח דגמים ייחודים רק לאירופה כדי לעמוד בתקן. (מקור)
נכתב על ידי: אורי זלזניק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד נשמח לתגובות על האתר